Säljes!

  •  Jacka: Brunrutig från märket equipage. Storlek 160, använd en säsong men ser ut som ny!  Nypriset var ca 800kr, mitt pris 250kr

 

  •  Kavaj: Svart i storlek 160. Endast använd ett fåtal tävlingar. Köpt på Hööks för 500kr, mitt pris 200kr

  • Schabrak: Grönt med brunt kantband och passpoal. Storlek ponny allround, använt ca tre gånger. Nypriset var ca 250kr på Hööks, mitt pris 100kr

  • Ridtäcke: Klarblått med röd kant och detaljer i reflex, storlek 115. Använt två gånger och ser ut som nytt! Köpt på Hööks för 269 kr, mitt pris 180kr

  • Sadelgjord: I svart läder, storlek 115. Hel och fin, 120kr

     
    Om du är intresserad mejla mig på: [email protected] eller komentera inlägget. Och om du tycker att priset är för högt så hör av dig iallafall så kan vi diskutera saken! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0