Hoppträning Rhona

Igår hade Malin hoppträningar och jag passade såklart på att vara med på finaste Rhona!
 
Vi hoppade mycket lydnad i början, ponnyn var riktigt taggad och tyckte att det var lajjbans. Sedan hoppade vi en liten bana och hjälp vad vi hoppade! Känslan var helt underbar, allt kändes lätt, underbart! Rhona var riktigt taggad och tog verkligen tag i hindrena, det gick dock ganska fort men hon var snabb i benen och hoppade allt som ingenting! Först hoppade vi banan på ca 70cm sedan höjde vi lite till ca 90cm och sist så hoppade vi den på 1m!
 
Jag är helt galet nöjd med både min och hästens insats! Sedan när vi skrittade av hästarna fick jag en kommentar som jag blev såå glad av att får höra, "jag har aldrig sett någon hoppa Rhona som du gör, du hoppar henne bäst av alla som har ridit henne!" en sån kommentar kan verkligen göra en otroligt glad!
 
Felicia fotade lite med Saras kamera så jag ska se om jag kanske kan få någon bild :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0