Hopplektion

Hade Dance på dagens hopplektion. Vi hoppade en sax, en långsida där det var först ett räcke och sedan en oxer med grind, därefter en oxer med vattenmattor under och till sist två räcken på böjd linje.
 
Det var ganska långe sedan jag hoppade med Dance så det var faktiskt riktigt kul och det gick himla bra! Hon var dock lite stark och otroligt pigg men låter jag bara henne tuffa på (självklart med benen om) så sköter hon avstånd och alting själv. Det är bara att visa vägen, haha! Så det är en ponny jag oftast är nöjd med efter en hopplektion (Y)
Men en sak (tror det var det enda negativa) jag ska tänka lite på ibland är att inte bli för hastig i mitt överliv! Men det är bara att jobba på det så ska vi se att det löser sig :)
 
Inte bild från idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0