Min utrustning del 1.

Tänkte börja med att presentera min utrustning, vad skulle ni tycka om det? :)
 
Jag börjar med ridstövlar:
 
Röda Tretorn, mina små älsklingar! Köpte dom begangnade av en tjej i Skåna i sommras. Egentligen är dom något korta men vad fasen? Eftersom jag oftast bara hoppar i dom så tycker jag det är skönt eftersom risken att dom klämms i knävecket är minimal (Y).
 
Sen är dom ju väldigt bra om det är geggigt ute eftersom dom är vattentäta och inte behöver så mycket omvårdnad!
 
 
Grå Tretorn, mina "vardagsstövlar". Också bra när det är geggigt ute. Men dom är fortfarande lite långa så nu hoppar jag gärna inte i dom (har tillochmed funderat på att sälja dom)...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0