Emma här :) <3

emma här och skriver lite :)
kommer skriva till och från :)
 
idag kan man säga inte min dag alls.....
 
orka inte städa.. och så måste jag fixa mig. och så är jag sååååå hungrig..
 
inte alls min dag..
 
senare kommer pappa och hämta mig bio taim. jippi önskar att min mamma och pappa kunde prata om att fixa forderhäst.. bätrre det än att inte hitta någon att va med.blä-.......
 
 
vill ha men finns inte till mig...
 
 
om ni vet då kontakta mig..
 
Vill du ha hjälp med ridning stallet? Kolla denna
;)

Hej! Jag är en tjej på 18 år gammal! Söker En häst att rida 2-4
dagar i veckan! Jag är 160 cm lång! Hålt på med hästar sedan jag va 9 år! Och
kan olika hästar! Men inte unghäst! 8 åringar och uppror söker jag! För träning
ich tävling! Har lått att ta mig som buss cykel moppe sjus! Håller på med
körkort! DET FÅR INTE KOSTA NÅGOT!! Maila mig tack! Jag kan i Kalmar Lindsdal
smedby Ljungbyholm Trekanten! Så långe det går buss!
Träning tävling betalar jag själv :)
 
maila mig [email protected]
måsta ha häst det är livet....
 
Emma här :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0