Saker ni INTE vet om mig

* Jag e extremt mörkrädd! Jag kan inte gå in i ett rum som är mörkt, därför har jag alltid med mig min mobil.
 
* Jag älskar att äta bara avocado.. Äter minst en om dagen, haha!
 
* Jag mår sjukt dåligt om någon är sur på mig, även om jag inte har gjort någonting fel..
 
* Jag har börjat hoppa en D- ponny som heter Rhona och jag hoppas att vi ska kunna lyckas bra på tävlingar framöver! Jag har ett litet mål för oss och det är att kunna hoppa 90cm på tävling felfritt och med stil, gärna innan sommaren!
 
* Jag ska ta grönt kort nu till våren och då hoppas jag på att kunna komma ut nå några lokala tävlingar i både hoppning och dressyr! Det finns en tävling jag är riktigt sugen på men den e på sommaren och då är hästarna på bete..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0